Küçük Kıyamet Alametleri

 İnsanoğlunun hayatta var olma amacını şaşırması ve amaçlarının ötesine geçmesi kıyametin bir adım daha yaklaşmasına sebeb oluyor. Yüce Rabbimin de bildirdiği gibi kıyametin zamanı belirsiz olması yanı sıra aslında tetikleyen de bizim olduğumuza inanıyorum ve bu şahsi düşüncemdir. Bizlere başta Kuran'da olmak üzere bir çok hadiste küçük kıyamet ve büyük kıyamet alametleri bildirildi. Bunlar gerçekleşirken belki zamanıdır deyip geçen insan olacak vew bence tam aksine biz dünya üzerinde ki sınavımızda başarısız oldukça küçük kıyamet alametleri belirgin hal almaya başladı. Yani başlangıcın başı olduğumuz gibi sonumuzun da sorumlusuyuz. Rabbim bizi her konuda özgür irade ile donatmış ve kaderimize hakim olmayı uygun görmüş.

 Küçük Kıyamet Alametleri

İnsanlar arasında fitne, iftira artacak: Sanırım bunu açıklamama gerek yok her gün ya biz yada etrafımızdaki insanlar bunu sürekli yapıyor ve rahatsız olmadan gerçekleşiyor
Büyük binaların yükselmesi: Her gün çevremizde görüyoruz ve her yerde yeni binalar var. Bu alamette açıklanmak istenilen bence kişisel düşüncem. Binaların yüksekliğinden çok insanların yaşam alanının kısıtlanması ve nüfusun dünya üzerine sığmamaya başlaması olarak düşünüyorum.
İnsanlar ölenleri imrenecek: Bu alamette artık gerçekleşmiş durum da intiharların artması da saten kanıtlamış oluyor. Bu alamet hayatın ne kadar zorlaşacağını ve kötülüğün hayat içerisinde her yere savrulup yaşanmaz hale getireceğini anlatır.
Dinlerin Çarpışması: Her iki cemaate aynı dine inandığı halde senin benim dinimden daha üstün diyecek. Gerçekleşti mi diye sorarsanız bu cevabı siz verin benim cevabım açık :)
İnsanlar cahilleşecek: Bu alamet net açıktır. Soruyorum sizlere ülkemizde siyasetten bilime kadar birbiri ile anlaşabilen insan kaldı mı ? Sırf gündemde olabilmek için her sahtekarlık olmayan ibareler ortaya atılmadı mı ? Bir ata sözü vardır affınıza sığınarak tan imam .... cemaat ne yapsın değil mi ? 

0 yorum:

Yorum Gönder