Rüyalar Alemi


Bugün rüyalardan yani rüyalar alemi söz edeceğiz ve karmaşık bir dünyanın içerisine gireceğiz. Şimdi bütün sitelerdeki anlatılanları unutun ve yaşadıklarımı aktaracağım. Ne kadar iyi açıklarım orasını bilemiyorum. Uyku halinde çok sık rüya gören birisiyim ve neredeyse hepsini hatırlarım. Gerçekten de etkisinde kaldığım ve gerçek ile ayırt edemediğim bir çok rüyam olmuştur.
 İlk zamanlar pek aldırış etmediğim bir kaç olaya tanıklık ettim. İlk başta gerçekten keyif verici hissettirdi ama ya sonrasında ? İşte muamma, açıklamak gerekirse zamanla rüyalarımı ciddiye almaya başladım ve bir gece rüyada olduğumun farkına vardığımda cidden garip olaylar içerisinde bulu verdim kendimi. Rüyamın kontrolü elimin altındaydı ve ne istersem yapabiliyordum. Bunu fark ettiğimde sürekli olarak her gece tekrarlamaya başladım. Her şey güzeldi ama sadece sabahları çok yorgun uyanmak haricinde keyifliydi. 
 Gel zaman git zaman içerisinde rüyalar yerine sadece karanlık, mezar, ölüler görmeye başladım. artık bırakın rüyaları kontrol etmeyi uyanmakta bile zorluk çeker oldum. Garip anlamsız gölgeler, sürekli kabuslar ve anladım ki bilinç altımda nasıl bir dünya yarattıysam canıma okumaya başladı. Nasıl yaptığıma gelince yatakta rahat yatabildiğim bir pozisyon da gözlerim kapalı sadece karanlığa odaklanarak daireler çizdim ve tam uyku ile uyanıklık arasında dairenin içine odaklanarak uyuya kalmam yeterli oluyordu. İleri zamanda sadece yatağa yattığım gibi olduğu da olabiliyordu. Bu sebebe gelmemi iki yolla açıklayabilirim. Birincisi bilinç altım diğeri cinler yani sanırım olmadık bir şey yapmış olabilirim. Artık kurtuldum sadece istesem de artık yapamıyorum. Denemek isteyen olursa dediğim yöntem kesinlikle etkili olacaktır. Unutmayın rüyalar alemi sadece bizim değil ve dikkatli olun.

0 yorum:

Yorum Gönder