Yeni Neslin Kaybedişi (Yaratıcıyı Sorgulama)


 Evet başlıkta ki gibi yeni neslin çok zor günler bekliyor diyebilirim. İnancı olmayan toplumlar her zaman kaybetmeye mahkumdur. Allah'a inanıp sürekli varlığı sorgulamak insanoğlunda bir alışkanlık edinmiş gibi gözükmekte. Ben bu duruma yeni neslin kaybedişi adını verdim. Halbuki yaşam sürecimizde yaşadığımız en ufak olaylarda bile Allah'ın izi vardır ve var olduğunu bizlere net olarak açıklar. Sizlere sadece başımdan geçen bir olayı anlatacağım.
  Uzun zamandır maddi sıkıntılar içerisindeydim. Artık o kadar uzun sürdü ki dualarımda para ister, huzurun ise para ile ölçüştüğünü düşünmeye başladım. En önemlisi bu kanıya neden geldiğimi de gerçekten bilmiyorum. Daha iki gün önce ise hiç beklenmedik bir yerden para tüm borçlarımı kapatacak parayı elde ettim. Eve dönerken keyif içerisinde ağzımdan şu dua çıktı. "Allah'ım ne büyüksün sıkıntılarım bitti. Para olmadan yaşamak ne zormuş ve bu gece huzurlu uyuyacağım" ve sadece aradan 1 saat geçti. Çok sevdiğim 6 yıldır yanıma gelen bir amca vardı ve dedemden bile daha çok seviyordum. Gece çalan telefon ile bir irkildim, telefona cevap verdim işte o han bırakın parayı dünya benim olsa ne fayda. Araba çarpmış ayağında birden çok fazla kırık ve sakat kalacaktı. Saten yaşı yetmişti. Sadece oturdum ve düşündüm. Hadi uyusana huzur içinde diye kendime sövdüm. Kaderinde kaza geçirmek varmış ama benim parayı öven tavrımdan sadece bir kaç saat sonra olması bir rastlantı olamazdı. Rabbim yine varlığını en net şekilde hissettirmiş ve uyarısını yapmıştı. Her gün hepimizin başına bu tarz olaylar mutlaka gelir sadece yapmamız gereken farkına varmaktır. Allah bize nefesimizden bile daha yakın her saniye varlığının kanıtları etrafımızda ve hala nasıl varlığından şüphe edildiğini, sorgulandığını aklım almıyor.

0 yorum:

Yorum Gönder