İsmini Google'da Aratma

 
   Bir gün evde oturmuş can sıkıntısı içerisinde TV bakıyordum. Birden aklıma ismimi google'da aratmaya karar verdim. Aslında çok sanal aleme takılan biri olmadığım için bir şeyler bulacağımı sanmıyordum. Google ismimi yazdıktan sonra karşıma çıkan ilk linkte şoka uğradım. Adıma acılmış bir web sayfası vardı. Sitenin içerisinde bir linke bastığımdsa beni duyuru sayfasına yönlendirdi. Bu link web sitesinin sahibini tanıtıyordu. Sitenin sahibinin yaşı benimle aynı ve diğer tüm özelliklerimiz uyuşuyordu.
  Sitenin içerisinde başka hiçbir şey yoktu. Sadece kendisini tanıttığı bir duyuru ilanı vardı. Yinede site çok fazla ilgimi çektiği için site ismini tarayıcıma ekledim. Bir kaç ay sonra tekrar giriş yaptım. Site içerisine dafa fazla içerik ve konu girilmişti. Konuları okudukça hayretler içerisinde kaldım. Site sahibi benimle aynı işi yapıyor ve aynı şehirde oturuyordu. Salı günü futbol maçına gitmiştim. Site sahibinin de aynı maçta olduğunu ve bu olayı sitesine yazdığını fark ettim. Bu kadarı nasıl tesadüf olabilirdi.
  Siteye her gün düzenli olarak girmeye başladım ve her girdiğimde benim hayatımdan alınmış gibi site yazarının hakkında yazdığı bıyografi yazılarına denk geliyordum. Site sahibi köpeğini anlatan bir yazı paylaşmıştı benim köpeğimle aynı cins ve aynı isme sahipti. Artık korkmaya başlamıştım. Bunun üzerine site sahibine yorum yazmak istedim ama site içerisinde yazı yazılacak bir panel yoktu. Bende site sahibine bir mail yazma kararı aldım. "Merhaba ben Tolga sizinle aynı ismi ve neredeyse tüm hayatımızı ortak yaşıyoruz" Diyerek mail gönderdim. ertesi günü siteye girdiğimde site kapanmıştı. Maillerimi kontrol ettiğimde bana atılmış bir ses dosyası gönderilmişti. ses dosyasını açtığımda söylenenler şöyleydi: " Seni buldum!!"

0 yorum:

Yorum Gönder