Paranormal İçeren Sanal Oyunlar


İnternet üzerinde sıklıkla araştırılan ve merak uyandıran paranormal oyunları bu listede bulabilirsiniz.
Bu oyunlar genel olarak doğru olduğu söylensede tabi bu gerçeği daha bilen yok. 

Bloody Mary

 Oyun için ihtiyacınız olan mum, ayna ve loş ışıklı bir odadır. Oyunun genelde banyoda oynandığı söylensede bence böyle fantazilere gerek olmadığının kanaatindeyim. Oyunun diğer önemli özelliği ise 2 kişiden fazla oynanmamasıdır. 3 kişi olduğunuzda korkudan tren vakası yaşana bilir. :D
Şimdi aynaya doğru pozisyon alın ve mumu yakın ama dikkat evi yakmayın tabi ki ve aynaya bakarak bloody mary gel pisisi yada o an içinizden ne geçiyorsa gel a.. diyede bilirsiniz size kalmış ama sürekli ismini seslenerek çağırın. Ben deniyenlerden birisi olarak sonucu aktarmak istiyorum. Evet blody mary gelmedi ama babalara ben geldim arkadaşlar kız arkadaşım odaya dalınca psikolojimden şüphe etti ve hala bana karşı mesafeli. 

  Tsuji Ura

Oyunun ismi sanki traş bıçağı ismi gibi değil mi ? Oyunun ana vatanı Japonyadır. Oyunu oynamak için bir tarrrağa ve yüzümüzü kapatacak büyüklükte bir maskeye veya örtü yada fantaztik bişiler işte siz karar verin. Oyunun ilginç olan yanı bu kez evde oynuyor olmamamız. Deliler gibi kavşak aramamız gerekecek. Örtüyü başınıza geçirin ve kavşağın önünde durun ve tsuji ura deyin ve önünüze ilk çıkan yabancıya kaderinizi sorun. Sonuç olarak marizi yemiş oluyorsunuz ve oyun gerçekten lanetli görüldüğü üzere ve ağız, burun dümdüz. 

Üç Kral

 Oyunun ismi kafanızı karıştırabilir arkadaşlar ama bu oyundaki krallar kesinlikle gay değil. Oyunu oynayabilmemiz için 3 adet sandalyeye ihtiyacımız var. Sandalyeleri üçgen olacak şekilde yerleştirin. Burada kilit nokta odanın içerisinin kesinlikle zifiri karanlık olmasıdır. sandalyenin birisine oturun ve bir mum yakın öylece bekleyin burada olması gereken sizin başka bir boyutla iletişim kurmanız olmasıdır. Ne yazık ki sadece uykunuz geliyor ve uyku moduna geçiyorsunuz yani kral mıral yok gidin zıbarın :D

2 yorum:

  1. hocam seks hikayesimi anlattın yoksa korku mu vallah anlamadım ama gerçekten fantazi içeren oyun serileri :D

    YanıtlaSil
  2. Hocam kötü bir niyet taşımıyorum. Oyunlar garip gelince benden de garip bir makale çıkmış. :D

    YanıtlaSil