Başka Boyuttan İnsanlar

  

  Parapsikoloji grubuna gittiğim günlerden ve orada tanıştığım bir kız arkadaşımın başına gelen olayı sizlere anlatmak istiyorum. Son birkaç yıldır rüyamda biri bana yardım ediyordu ama uyandığımda hiç yüzünü falan hatırlamıyordum aslında rüyada net görsem de bir türlü hatırlayamıyorum. Yani bana yüzünü hiç göstermedi. Neredeyse 1,5 yıl önce  uykuya dalacakken bir vizyon gördüm. Bir dev hiç görmediğim bir köye saldırıyordu ve ben onu uzaktan izliyordum. Kendimi arkamı dönükken gördüm, zaten görüntü birkaç saniyelik ti. Bu olaydan 2 ay sonra da gruba yazmıştım boyutlarla ilgili konuşuyorduk sohbet ediyordur.
  Arkadaşım bana o devi kendisininde gördüğünü söyledi. Bayağı konuştuktan sonra farkettim olayı. Arkadaşım küçüklükten beri o boyutta uyandığı söylemişti. Yine onunla bağ kurmuş birisi var tabii onunla birlikte oluyor sürekli. Bana iki taraf olduğunu söyledi bir taraf harabe yer devle savaşın olduğu yer olduğunu savunuyor. Diğeride onun gittiği yer normal olan sakin taraf kendisi orta yerde uyanıyor. Dev bir keresinde ona saldırmış ve uyandığında aldığı darbe izi aynı şekilde orada duruyormuş. Neyse o çocukla konuşuyor ben soru sormasını istemiştim. İşte benimle bağ kuran ama yüzünü hiç görmediğim çocukla ilgili. Neyse ertesi gün oldu konuştuk.  
  Aldığı cevaplar şuymuş ''Öyle biriyle bağ kurduğunu iddia eden birisi var evet. O harabe yerde. Yüzünü göstermemesinin sebebi kurallar.'' falan demiş. Arkadaşımda mantıken şu soruyu soruyor ve cevap alamıyor ''Sen nasıl gösterebiliyorsun?'' Bu arada oradan sadece birkaç kişi bizim gibilerle bağ kurmuş bunu öğrendim. Her neyse okuldayken onu düşünüyordum işte baya bir dalmışım farketmedim ta ki onun sesini duyana kadar adımı seslenmişti. O an anladım ki onunla telepatik olarak konuşabiliriz. Konuştum ama tabii cevapları duyamadım. Konuşurken duyduğunu anlıyorsunuz zaten kalbinizde acayip bir ağırlık hissediyorsunuz ve deli gibi çarpmaya başlıyor. Yani onu gerçekten hissediyorsunuz. Sonra, hepsi gitti. Arkadaşım rüyasında o boyutta uyanamaz oldu. Ben onu hissedemez oldum. Eskiden yapabildiğim bu doğaüstü yetenekler bir anda kaybolup gittiler. Şimdi ise tekrar yapmamın yolunu arıyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder