Dünyadanın En Acayip Amatör Zombi Hikayesi

 Böyle Güzel bir hikaye için Sercan Arkadaşımıza teşekkürü borç biliriz :D


  Aksam isten yeni gelmiştim. isin yorgunluğuyla 2 yumurta yiyip tv açtım. Tv'de haberler vardi ve habere göre bir hastalık ve cok güçlü bir hastalık, çok hızlı yayılan bir hastalık Ve bu hastalık insanlığın %85'inde var. Haber aynen böyleydi. Fazla takmadan başka kanalları gezdim. Saat 23:45 gibi yatagıma gittim.Ama hala aklımda garip sorular vardi aslında biraz düşündükkten sonra uyuyakalmışım, aslında hastalıkla ilgili her şeyi bitti diye düşünüyordum fakat her şey daha yeni baslamıştı. Uyandığımda korkunç bir sessizlik vardi .Saate bakmak için telefonu elime aldim ama oda ne hat cekmiyodu.Ben genede sorun yapmadim saat 9 olmus deyip giyindim tam çıkarken ne goreyim. Duvarda bir el kullanılarak 40 cm kadar kan ile boyanmış .Hemen elimle sicakligina baktim yeterince sicakti daha yeni oldugu cok belliydi. O anda icimde bir urperti oldu aklima dun aksamki haber geldi.

  Ustume rahat kiyafetler giymek icin gardropun yanina gittim. Kiyafetleri giydikten Sonra gecen haftaki hali saha macinda kullandigim cantama ozellikle su ve yemek doldurdum. Oldukca agir olmustu.Ama genede sirtlanip 3.kattaki evimden aşağı inmistim. Evden ciktigimda sokaaklar bombostu. Arabalar var fakat insanlar yoktu hemen hemen her sokakta her yerde kan vardi. Anladigim kadariyla insanlar cildirmisti.O yuzden kendimi savunmak amaciyla dedemlere gitmek istiyordum. Evlerinde illa ki bir tabanca veya tufek olmaliydi. Evleri 3 sokak ilerdeydi. Bende oraya ses cikarmadan gittim 1 kisi bile gormemek cok sasirticiydi. Kapilari acikti ve icersi karanlikti. iceriye sessizce girip duvarlari yokladim. islakti ne oldugunu cabucak anladim. icerden garip sesler geliyodu ve kapiyi aralayip ne olduguna baktim.Sok olmustum cunku karsimda bir zombi vardi. Onu gorunce ne yapacagimj bilemedim..ama. o bana yaklasmaya devam ediyordu, benim aklima gelen ilk sey cantama koydugum bicakla bana tam atladigi sirada vurdum gozlerim kapaliydi ve her yer kan olmustugozlerimi actigimda karsimda korkunc bir goruntu vardi ben hala kipirdamadan duruyordum ama aklima gelince hemen oturma odasina gittim( hani duvara asarlar ya onun icin) odaya gittim gidince iceriye baktim icerde kimsecikler yoktu duvara baktim silah da yoktu umitsizce disari cikacagim sirada aklima bir fikir geldi. Cunku dedemlerde bir sandik var silah kesin onun icindeydi. hemen yatak odasina gittim ama ne goriyim. Siyah uzun sacli bir kiz bembeyaz bir kiyafetler karsimda ama yasama dair hicbir belirtisi yok. Bana dogru yavasca geliyordu ve bir yandanda hirliyordu o hirlamalarin altinda melek gibi bir kiz oldugu belliydi ama amaci beni yemekti o anki züt korkusuyla bicagi firlattim ama denk gelmedi zombi kiz ustume atladi tam hayatim bitt dedigimde bir. el silah sesi duyuldu.Ates edenin kim olduguna bakmak icin kafami dondum 20-22 yaslarinda bi asker oldugunu anladiktan sonra bana acele etmemi soyledihemen sandigi bulup actim desert eagle tarzi bir tabanca vardi hemen aldim ve o askerle disari ciktim disari cikinca farkettim ki 1.90 falan boylarindaydi disarida bir araba vardi askerle biz arka tarafa oturduk. Bir diger ikiside askerdi hemen hemen birbirlerine benziyorlardi.

  Ben o anki heyecanla yanimdaki askere beni nasil buldugunu sordum megersem apartmanda karsi dairede oturuyormus esyalarini alacagi sirada benim sesimi duyup gelmis ve beni kurtarmis.Ona tesekkur ettim ve nereye gittigimizi sordum. Surucu olan asker bana askeri karargaha gittigimizi ve orda diger insanlarin oldugunu soyledim bu habere cok sevinmistim; fakat sevincim uzun surmedi Telsizde gelen mesaj gercekten. mutlulugumu elimden aldi. Telsizden gelen msj aynen soyleydi:karargah artik yok artik herkes kendi basinin cagresine baksin:biippp ve ses kesildi .Kisa bir mutlulugun ardindan bir dehseti daha yasamistim. insanligin yok olmasini izliyordim adeta.. Askerlerle biraz istişhare ettikten sonra oncelik olarak sakin ve zombilerin az oldugu bir mekana gitmek olacakti.Ama once askerlerin arabasina diger arabalarda 2 bidon benzin hortumladik. Artik sehir disina cikabilirdik. Birsey eksikti ama neydi o.. bu dusunceler kafami kurcalarken aklima ac oldugum geldi .. eksik olan seyi bulmustum yiyecek ve su cantami actim ve icindeki 1 ekmegi 4e bolup yanimdaki askerlere ve kendim ayirdim bu gecelik bu kadar yeterdi cunku uyku vakti gelmisti. Gozlerimi hafiften kapattim ve gecmisteki rahat hayati dusundum. Bir fren sesi ve arabaların çarpışma sesi,tek hatirladigim bunlar. Yavas yavas uyanmaya basladim. Hiriltilar gitgide artiyor du.

  Bende hafiften kalkip etrafima bakindim yaklasik 150 -200 kadar zombi ustume geliyordu. Askerlerin olmusmu yoksa sağ mı olduğuna baktım. Hepsi ölmüştü. Bende tabancayi belime askerlerin üstündeki uzi denilen makinali tufegi boynuma astim. Vede son hizla kosmaya basladim. Zombiler yavas yurudugu icin bana yetismelerine imkan yoktu. Yarim saat kadar sonra onlari gormemeye basladim sanki artik beni takip etmiyorlardi. Bir arac bulmanin vakti gelmisti. Otoyoldaki birsuru arabalari arayip kullanma vakti gelmisti. Bu yasima kadar hayatimda araba kullanmamaistim. Artik vakti gelmisti. Bir arac buldum (dobloydu galiba) 6-7 kez denemeden sonra nihayet calistirmayi basardim. Artik yol beni nereye gotururse oraya gidecektim.

0 yorum:

Yorum Gönder